Vastgoedmanagement
De afdeling vastgoedmanagement bestaat uit 2 onderdelen, verhuur en beheer onroerend goed.

1. Verhuur
Je wilt jouw woning verhuren? Wij helpen je graag bij het vinden van een betrouwbare huurder. Wij kennen de regels, de mogelijkheden en de omgeving. Met onze gekwalificeerde en langjarige ervaring kunnen wij je ontzorgen bij het zoeken naar een goede huurder.
Het belangrijkste voor jou is jouw rendement. Wij zorgen daarom voor een snelle verhuur, met de optimale kandidaat en volledige huurders check.
Wat u van ons kunt verwachten
- Advies over de te hanteren huurprijs
- Opname, prijsadvies en opdrachtverstrekking
- Maken van foto’s en een (digitale) informatiebrochure
- Aanmelden van woning in NVM-uitwisselingssysteem
- Aanspreken netwerk van particuliere relaties en bedrijven
- Vermelden van woning op website van Van der Krabben en Funda
- Verzorgen van de bezichtigingen
- Voeren van eventuele onderhandelingen
- Beoordelen van achtergrond en (financiële) betrouwbaarheid van kandidaat-huurder
- Opmaken en ondertekening van huurovereenkomst
- Inchecken van huurder
- Opmaken inspectierapport
De courtage bedraagt één maand huur met een minimumtarief van € 750,-, exclusief de wettelijk geldende BTW.
Natuurlijk kun je het technisch en financieel beheer van jouw woning zelf uitvoeren. Mocht je dit echter liever uitbesteden, dan kunnen wij dit ook voor je verzorgen. Hierbij regelen wij het incasseren van de huur, signaleren en actie ondernemen bij betalingsachterstanden, oplossen van storingen etc. Voor calamiteiten en spoedeisende zaken zijn wij 24/7 bereikbaar. U betaald hiervoor een percentage van de maandelijkse huursom.
Kortom: door het uitbesteden van deze werkzaamheden aan een professional rendeert jouw geld zonder zorgen!
Heb je behoefte aan een vrijblijvend kennismakingsgesprek heeft kun je contact opnemen met ons kantoor via telefoonnummer 0412 – 63 29 28, of per mail: huur@krabben.nl.
2. Beheer
Onroerend goed vraagt om professioneel beheer. Als vastgoedbelegger wil je optimaal en voortdurend rendement halen uit jouw vastgoed, waarbij je wilt kunnen blijven richten op jouw kernactiviteiten. Wij nemen de alle tijdrovende en specialistische taken rond jouw vastgoed uit handen.
Een speciaal team op onze vestiging in Oss zorgt ervoor dat alles perfect wordt geregeld, zowel commercieel, financieel, technisch als facilitair. Wij beschikken daarvoor over de laatste technologische systemen en zijn ook qua materieel goed uitgerust. Op die manier waarborgen wij dat een pand courant is én blijft, en dat onze service aan jou op maat wordt gesneden.
In de loop van de jaren hebben wij een aanzienlijke beheerportefeuille opgebouwd en voeren hiervoor de administratie en het beheer. De dagelijkse begeleiding is bij ons in goede handen.
Commercieel beheer
- Verhuur van vrijgekomen woningen, winkels, kantoren en bedrijfsobjecten.
- Jaarlijkse huurprijsaanpassingen.
- Advisering in het kader van optimalisatie van rendement.
Technisch beheer
- Afhandelen van vragen en klachten van huurders. 24/7 bereikbaar voor noodgevallen.
- Registratie en coördinatie van onderhoudszalen inclusief kostenbewaking.
- Periodieke opname ter beoordeling van groot en klein onderhoud.
- Aanvragen en beoordelen van offertes voor (periodieke) werkzaamheden.
- Rapportages en advisering aan de opdrachtgever.
Financiële diensten
- Incasseren van de huren en servicebijdragen.
- Debiteurenbeheer, het aanmanen van achterstanden en uitvoeren van incassobeleid.
- Permanente bewaking van inkomsten en uitgaven en het verzorgen van periodieke rapportages.
- Opstellen periodieke huurafrekening en opstellen service- en stookkostenafrekeningen.
Met onze pro-actieve houding, lange ervaring, brede service en professionele integriteit kun je op ons bouwen voor het behalen van jouw beleggingsdoelstellingen. Wel zo fijn, toch?
Heb je behoefte aan een vrijblijvend kennismakingsgesprek heeft kun je contact opnemen met ons kantoor via telefoonnummer 0412 – 63 29 28, of per mail: beheer@krabben.nl.