Vijf vragen aan…Chanda Un

In de rubriek ‘Vijf vragen aan..’ vragen we elke keer een medewerker van Van der Krabben de hemd van het lijf. Deze maand: Chanda Un, informatrice bij Van der Krabben Oss.

Ben je ook op zoek naar jouw droomhuis? We helpen je graag!

Zoek hier binnen ons ruime huizenaanbod

“Je zit nu inmiddels zo’n tweeënhalf jaar bij ons op kantoor. Hoe kom je hier terecht?”

“Dat is een weg met veel omwegen geweest! Ik heb Pedagogiek gestudeerd op de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN). Een leuke studie, maar de juiste kans deed zich op dat moment niet voor. Naast mijn studie was ik tevens lange tijd werkzaam in de kledingbranche, maar ik was toe aan een nieuwe uitdaging. Zo heb ik onder andere bij Van Tilburg Mode in Nistelrode gewerkt. Tweeënhalf jaar geleden deed zich inderdaad deze kans bij Van der Krabben voor. Wederom een compleet andere functie dan ik gewend was, maar ik heb er geen moment spijt van gehad.”

“Op de website van Van der Krabben valt te lezen dat je ‘informatrice’ bent. Wat houdt dit precies in?”

“De taken die onder deze functie vallen zijn heel divers. Zo ben ik het eerste aanspreekpunt voor mensen die ons kantoor binnenlopen. Ik ontvang deze klanten, beantwoord hun vragen of zet deze vragen uit naar de juiste personen binnen Van der Krabben. Tevens beantwoord ik de telefoon, beheer ik agenda’s van onze makelaars, en doe ik aan werkvoorbereiding zoals het voorbereiden van waardebepalingen. Je kunt me zien als de schakel tussen de klant en de rest van onze organisatie. Ik heb het in deze functie én binnen de organisatie uitstekend naar mijn zin. Het is afwisselend werk dat bovendien ook goed bij me past. Ik ben denk ik iemand die behulpzaam en vriendelijk is, en het leuk vindt om mensen op hun gemak te stellen. Verhuizingen zijn belangrijke gebeurtenissen in iemands leven, dus ik vind het belangrijk dat klanten zich welkom én gewaardeerd voelen!”

“De makelaardij is wellicht een branche waarin je niet verwacht had terecht te komen. Merk jij dat er dingen binnen de branche en organisatie veranderd zijn gedurende jouw periode bij Van der Krabben?

“Ik heb inderdaad nooit geambieerd om in de makelaardij terecht te komen, maar het bevalt me goed! Ik vind het een interessante en dynamische markt waarin ik me graag verder wil verdiepen. Qua veranderingen merk ik zelf de impact van de digitalisering, die in de toekomst alleen maar verder zal toenemen. Een verschil met het werk van een informatrice van vroeger is dat bijvoorbeeld elk klantcontactmoment wordt vastgelegd in ons systeem. Hierdoor bouwen we voor elke klant een dossier op, waarbij we te allen tijde een perfect beeld hebben van de situatie. Een ander voorbeeld is het online zoekerssysteem van Ria, waarbij de klant online zijn of haar woonwensen kan doorgeven. Ria gaat vervolgens op zoek naar het huis dat precies op de woonwens aansluit. Wat dat betreft biedt de digitalisering kansen voor mij én voor de organisatie als geheel!”

“Je bent niet in Oss geboren, maar we mogen je inmiddels wel beschouwen als een echte Osse. Waarom is de stad Oss aantrekkelijk?”

“Ik heb me altijd uitstekend thuis gevoeld in Oss. Ook toen ik in Nijmegen studeerde ben ik altijd in Oss blijven wonen en heb ik tussen beide steden gependeld. Dat geeft ook meteen goed weer waarom Oss een prima stad is om in te wonen: De ligging. De stad is gemakkelijk te bereiken met de auto én het openbaar vervoer, en grotere steden als Den Bosch, Nijmegen en Eindhoven zijn relatief dichtbij. Ik zou Oss echter tekort doen door alleen maar dit argument te noemen. De stad heeft namelijk zelf ook veel te bieden. Oss heeft een divers centrum met een groot winkelaanbod, waar bovendien ook op regelmatige basis het een en ander georganiseerd wordt. Qua wonen biedt de stad voor elke leeftijdscategorie wat wils!”

Chanda, één van de eerste aanspreekpunten bij Van der Krabben, helpt je graag met al je vragen of verzoeken voor onze vestiging in Oss. Neem contact op via 0412 – 63 29 28 of mail naar oss@krabben.nl!